Zamówienia publiczne do 130 000 zł.
Nowa Wieś, 23 listopada 2021 r.
Znak sprawy: OSiR.261.ZO.5.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
pn.
„Modernizacja sieci hydrantowej Krytej Pływalni „FALA” Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi„
Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust. 2 pkt 1. Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 złotych netto. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129)
- ZAMAWIAJĄCY
Gmina Trzebownisko
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s Nowej Wsi
36-001 Trzebownisko
Nowa Wieś 387
Przedmiotem zamówienia jest:
Przeprowadzenie modernizacji sieci hydrantowej Krytej Pływalni „FALA” Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi 387.
Szczegółowy opis zadania:
Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie w oparciu o dostarczoną przez Zamawiającego dokumentację techniczną modernizację sieci hydrantowej Krytej Pływalni „FALA” Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi obejmującym swym zakresie:
- montaż zaworu pierwszeństwa VV300-80A,
- wykonanie instalacji wodociągowej przewodami z rur stalowych ocynkowanych,
- podłączenie projektowanej instalacji ppoż. do węzła pomiarowego,
- montaż szafek hydrantowych z zaworami DN25- 2 szt. i DN52 – 1 szt.
- wykonanie niezbędnych prób, badań i pomiarów w zakresie wykonanej instalacji, których wyniki winny być zgodne z obowiązującymi normami
i przepisami technicznymi (próba szczelności instalacji oraz pomiary ciśnienia
i wydajności hydrantów i węży), - przedstawienie dokumentów potwierdzających zakończenie realizacji zamówienia tj. protokoły sprawdzenia technicznego, dopuszczenia do eksploatacji instalacji.
Wszystkie powyższe prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, projektem budowlano-wykonawczym oraz zgodnie ze sztuką budowlaną.
Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wizję lokalną obiektu, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca dokona wizji (nie później niż 3 dni przed terminem składania ofert) w obecności Dyrektora OSiR -
tel. 697 155 481, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizji lokalnej. Fakt dokonania wizji lokalnej zostanie potwierdzony na piśmie przez Dyrektora OSiR – wzór potwierdzenia dokonania wizji lokalnej stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
- MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi
36-001 Trzebownisko, Nowa Wieś 387
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia należy zrealizować do dnia 27 grudnia 2021 r.
- WARUNKI JAKIE MUSZĄ SPEŁNIĆ WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
- posiadanie uprawnień
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, obejmujących swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia.
-wiedza i doświadczenie
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
- potencjał techniczny
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
- osoby zdolne do wykonania zamówienia
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel.
- WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
Na etapie składania ofert Wykonawcy muszą dostarczyć wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy następujące dokumenty:
- druk „Formularz ofertowy” – Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
- oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadania uprawnień, zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
- oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadania wiedzy
i doświadczenia, zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, - oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego potencjału technicznego, zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
- oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
- oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianego
w art. 13 lub art. 14 RODO, zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (jeżeli dotyczy).
Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione
do reprezentacji Wykonawcy – np. wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia pod rygorem stwierdzenia uchylania się od podpisania umowy dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy:
- pełnomocnictwo do zawarcia umowy, jeżeli wynika ono z treści oferty.
- wskazania numeru rachunku bankowego, na który Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
Pozostałe dokumenty załączone do oferty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty złożone
w formie kopii powinny być opatrzone klauzulą „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM".
- INNE ISTOTNE INFORMACJE NIEZBĘDNE DO SKALKULOWANIA CENY OFERTY I PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Cenę oferty stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe brutto za całość przedmiotu zamówienia.
Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wykonawca określa cenę za wykonanie całości przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w druku „OFERTA” ceny brutto (łącznie z podatkiem VAT) cyfrowo
i słownie.
Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT.
Termin płatności faktury: 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu
(po wcześniejszym protokólarnym odbiorze prac przez Zamawiającego).
- KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający dokona oceny oferty wg poniższego opisu.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria:
1) cena ofertowa (brutto) – 70%,
2) Okres gwarancji – 30%
Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:
- Kryterium „cena” oceniane będzie według wzoru:
Cn
P1 = -------------- x 100 x 70%
Cb
gdzie:
P1- ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
70% – procentowe znaczenie kryterium ceny.
- Kryterium „okres gwarancji”(P2) oceniane będzie następująco:
Okres gwarancji w miesiącach od bezusterkowego protokolarnego odbioru robót |
Liczba przyznanych punktów |
Powyżej 48 miesięcy |
30 pkt |
Od 37 do 48 miesięcy |
20 pkt |
Od 25 do 36 miesięcy |
10 pkt |
24 miesięce |
0 pkt. |
Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium „cena” P1 (maksymalnie 70 pkt), kryterium „okres gwarancji” P2 (maksymalnie 30 pkt.) P=P1+P2.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Punkty w kryterium „okres gwarancji” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku niezłożenia oświadczenia oferta otrzyma w tym kryterium zero punktów oraz Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji.
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Sposób składania ofert
- Oferta musi spełniać następujące wymogi:
- musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
- musi być sporządzona w języku polskim, czytelna, podpisana przez osobę/y uprawnioną/e.
- Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym przypadkowe zapoznanie się z jej treścią, opatrzonym nazwą firmy oraz następującym napisem:
Numer postępowania: OSiR.261.ZO.5.2021 Oferta na: „Modernizację sieci hydrantowej Krytej Pływalni „FALA” Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi 387„
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT |
W innym wypadku Zamawiający nie odpowiada za ewentualne zapoznanie się z treścią oferty przed terminem jej otwarcia oraz za ewentualne nieprzyjęcie jej w niniejszym postępowaniu.
- W przypadku, gdy załącznikiem do oferty jest kopia dokumentu, musi być ona potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem poprzez dodanie adnotacji: „za zgodność z oryginałem”, datę i umieszczenie podpisu upoważnionego przedstawiciela.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.
- Oferta powinna zostać przygotowana na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta może zostać złożona na formularzu innym niż formularz ofertowy załączony do zapytania ofertowego pod warunkiem, że identyfikuje Wykonawcę i zawiera wszystkie elementy konieczne do ustalenia jego zobowiązań
i oceny spełnienia wymagań.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Ofertę należy złożyć na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s
w Nowej Wsi, 36-001 Trzebownisko, Nowa Wieś 387 pok. 101 w terminie do
1 grudnia 2021 r. do godziny 10:00. - Otwarcie ofert nastąpi w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s
w Nowej Wsi, 36-001 Trzebownisko, Nowa Wie 387, pok. 108 w dniu
1 grudnia 2021 r. o godzinie 10:30.
DODATKOWE WYMAGANIA I INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
- Otwarcie ofert jest jawne. Udostępnienie ofert bądź informacji z otwarcia ofert następuje na pisemny wniosek Wykonawcy.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty spowoduje ich odrzucenie.
- Zmiany i wycofanie oferty:
- Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak
i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. - Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane
i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta, należy opatrzyć opisem ZMIANA. - Powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane
w ten sam sposób, co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie, należy opatrzyć napisem WYCOFANE.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- Odwołania zapytania ofertowego.
- Dokonania zmiany w treści zapytania ofertowego i zmiany w terminie składania ofert. Wszelkie zmiany w treści zapytania ofertowego oraz w terminie składania ofert zamieszczone zostaną na stronie internetowej Zamawiającego i są obowiązujące dla Wykonawcy.
- Wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów.
- Odrzucenia złożonej przez Wykonawcę oferty w szczególności, jeżeli:
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Unieważnienia postępowania w szczególności, jeżeli:
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do oferty najkorzystniejszej,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
- Podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta była drugą w kolejności pod względem przyznanych punktów – jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy.
- Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną.
- INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Pytania, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344) zwanych dalej środkami komunikacji elektronicznej. - Wszelka korespondencja winna być oznaczona numerem i nazwą postępowania oraz kierowana:
- w formie pisemnej na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku
z/s w Nowej Wsi, 36-001 Trzebownisko, Nowa Wieś 387, pok. Nr 101 - przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: kontakt@basentrzebownisko.pl
- Zamawiający podkreśla, iż w celu zachowania reguł równego traktowania Wykonawców, nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania, w sprawach wymagających formy pisemnej. Wszelkie ewentualnie udzielone telefonicznie informacje nie będą wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców, nie wywołują skutków prawnych dla toczącego się postępowania i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń.
- KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
- Zamawiający oświadcza, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy, będącego osobą fizyczną odbywa się na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, przy czym informacja o tym zakresie została zawarta w BIP Zamawiającego.
- Na podstawie art. 19 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz.1598
z późn.zm.) (zwanej dalej: Ustawą) oraz zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający, informuje, a Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że: - Administratorem danych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku
z/s w Nowej Wsi. Może się Pani/Pan kontaktować z nim w następujący sposób - listownie na adres: Nowa wieś 387, 36-001 Trzebownisko lub adres email: andrzej@basentrzebownisko.pl - W sprawie danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, listownie na adres: Nowa Wieś 387,36-001 Trzebownisko lub przesyłając e-mail na adres: biuro@lexmod.pl.
- Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn. „Modernizacja sieci hydrantowej Krytej Pływalni „FALA” Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi„
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy na realizację zadania pn. „Modernizacja sieci hydrantowej Krytej Pływalni „FALA” Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi„
- Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą organy lub podmioty upoważnione do otrzymania danych na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż wynikający
z przepisów ustawowych z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat. - Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego oraz warunkiem koniecznym do zawarcia umowy.
- W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
- Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Skorzystanie przez Wykonawcę, będącego osobą fizyczną z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy
w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustawą. - W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania danych), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia tego postępowania. - Nie przysługuje Wykonawcy:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
_____________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przedmiotowym zapytaniem oraz przepisami Kodeksu cywilnego oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
- ZAŁĄCZNIKI
- Formularz ofertowy.
- Przykładowe „Pełnomocnictwo”.
- Ogólne warunki umowy.
- Protokół wizji lokalnej.
- Przedmiar robót.
- Rysunek – projekt wykonania instalacji piwnica.
- Rysunek – projekt wykonania instalacji parter.
- Rysunek – projekt wykonania instalacji piętro.
- Projekt modernizacji sieci hydrantowej.
- 14020_zalacznik_nr_1_-_formularz_ofertowy.docx -
- 14020_zalacznik_nr_2_-_przykladowe_pelnomocnictwo.docx -
- 14020_zalacznik_nr_3_-_ogolne_warunki_umowy.pdf -
- 14020_zalacznik_nr_4_-_protokol_wizji_lokalnej.pdf -
- 14020_zalacznik_nr_5_-_przedmiar_robot.pdf -
- 14020_zalacznik_nr_6_-_rysunek_-_projekt_wykonania_instalacji_piwnica.pdf -
- 14020_zalacznik_nr_7_-_rysunek_-_projekt_wykonania_instalacji_parter.pdf -
- 14020_zalacznik_nr_8_-_rysunek_-_projekt_wykonania_instalacji_pietro.pdf -
- 14020_zalacznik_nr_9_-_projekt_modernizacji_sieci_hydrantowej.pdf -
- 14020_zapytanie_ofertowe_-modernizacja_sieci_hydrantowej_krytej_plywalni_fala_osrodka_sportu_i_rekreacji_w_trzebownisku_zs_w_now -