Zamówienia publiczne do 130 000 zł. 

data publikacji: 27-01-2022 | 10:06data ostatniej modyfikacji: 10-02-2022 | 14:40Wytworzył: Andrzej GutkowskiWprowadził: Dominika Śliż
Zapytanie ofertowe pn. Opracowanie dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) pn. "Rozbudowa zaplecza sanitarno-szatniowego dla użytkowników boiska wielofunkcyjnego i boiska typu "Orlik" wraz z wykonaniem zadaszenia obu boisk.
27 stycznia 2022

Nowa Wieś, 27 stycznia 2022 r.

Numer postępowania: OSiR.PP/3/2022

ZAPYTANIE OFERTOWE

pn.

Opracowanie dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) pn. „Rozbudowa zaplecza sanitarno-szatniowego dla użytkowników boiska wielofunkcyjnego i boiska typu „Orlik” wraz z wykonaniem zadaszenia obu boisk

Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust. 2 pkt 1. Zamówienia publiczne o  wartości mniejszej niż 130 000 złotych netto. ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.)

I. ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Trzebownisko

Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s Nowej Wsi

36-001 Trzebownisko

Nowa Wieś 387

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Kod CPV: 71.22.00.00-6 Usługi projektowania architektonicznego

W ramach zamówienia należy zaprojektować

  1. Rozbudowę budynku zaplecza sanitarno – szatniowego;
    1. Budynek parterowy, wolnostojący
    2. Dach dwuspadowy
    3. Powierzchnia zabudowy ok 80m2
  2. Zadaszenie boiska wielofunkcyjnego o wym. 34mx23m

Dach wieloobsadowy lub półkulisty

       3. Zadaszenie boiska typu „Orlik” (60mx35m)

Dach wieloobsadowy lub półkulisty

        4. Modernizacja nawierzchni.

Przedmiotem zamówienia jest:

Przygotowanie na podstawie Uchwały Nr XXII/201/2000 Rady Gminy Trzebownisko z dnia 29 grudnia 2000 r. w sprawie uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Nr 4/2000 i Nr 5/2000 w gminie Trzebownisko dokumentacji projektowej wraz z przeniesieniem praw autorskich na Zamawiającego oraz udział w przeprowadzeniu postępowania przetargowego dla zadania pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) pn. „Rozbudowa zaplecza sanitarno-szatniowego dla użytkowników boiska wielofunkcyjnego i boiska typu „Orlik” wraz z wykonaniem zadaszenia obu boisk”.

1. Zakres dokumentacji obejmuje opracowanie:

a) Projektu koncepcyjnego (rozwiązań funkcjonalno-użytkowych) wraz z wizualizacją w dwóch wariantach do uzgodnienia z Zamawiającym - 1 egz.

b) Projektu budowlanego i wykonawczego we wszystkich niezbędnych branżach (m.in. architektura, konstrukcja, elektryka, centralne ogrzewanie, kanalizacja wod-kan
i kanalizacja deszczowa) – 3 egzemplarze.

c) Operatu wodno-prawnego jeżeli jego opracowanie będzie wymagane.

d) Uzyskanie mapy do celów projektowych.

e) Kosztorysu inwestorskiego.

f) Przedmiaru robót.

g) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

h) Inne opracowania niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji oraz niezbędne do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę.

i) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę.

j) Dostarczenie wersji elektronicznej dokumentacji projektowej i kosztorysowej.

Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wizji pod nr tel. 17 77 13 125 lub 17 77 13 123.

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w ogólnych warunkach umowy stanowiących załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

II.1. Warunki ogólne realizacji prac projektowych.

1) Zamawiający wymaga w ramach przedmiotu zamówienia:

a) Opracowania dokumentacji w sposób zapewniający Zamawiającemu opisanie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, zgodnie z wymogami określonymi
w art. 99-102 oraz art. 103 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w zgodzie
z opisem przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do ogłoszenia przetargu na realizację robót budowlanych. Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia przez wskazanie w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia
i Wykonawca nie może go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń,
a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny", wówczas obowiązkiem Wykonawcy jest podanie warunków równoważności.

Wykonawca obowiązany jest, uwzględniając przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych i aktualną linię orzeczniczą Krajowej Izby Odwoławczej, opisać parametry równoważności, na podstawie, których Zamawiający dokonać będzie mógł oceny zaoferowanych rozwiązań tj. opisać wymagane cechy jakościowe
i techniczne dotyczące ofert równoważnych. Wykonawca dokonuje tego poprzez wskazanie wymogów precyzujących zakres równoważności ofert np. wskazując, że dany produkt nie może być „cięższy niż…”, „…do wysokości…”, „o wymiarach nie mniejszych niż… i nie większych niż…” itp.

Opracowanie powinno zawierać zapisy ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2019 r. poz. 1996) zgodnie, z którą /sektor publiczny jest zobowiązany do zapewnienia co najmniej minimalnej dostępności, która zagwarantuje dostępność podmiotu publicznego. Podmiot publiczny zapewnia dostępność przez stosowanie uniwersalnego projektowania nowych rozwiązań lub racjonalnych usprawnień w usuwaniu istniejących barier. Minimalne wymagania obejmują zapewnienie w instytucjach publicznych m.in. dostępności architektonicznej – zarówno korytarze, jak i klatki schodowe powinny być wolne od barier i zapewniać możliwość poruszania się po nich między innymi osób na wózku, osób korzystających z kul, lasek i innych pomocy ortopedycznych, osób starszych, a także osób z wózkami dziecięcymi, mających różne problemy z poruszaniem się (windy, schody, korytarze, ciągi piesze
w budynku).

b) Zastosowania materiałów oraz urządzeń spełniających odpowiednie normy oraz cechy techniczne i jakościowe. Dokumentacja powinna opisywać przedmiot zamówienia, w tym zastosowane materiały i urządzenia za pomocą cech technicznych i jakościowych, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.

c) Zastosowania materiałów estetycznych, trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne, łatwych do czyszczenia i konserwacji, funkcjonalnych - stosownych do funkcji obiektu.

d) Stosowania rozwiązań zapewniających optymalne użytkowanie obiektów
w przyszłości.

e) Uwzględnienia wszystkich elementów koniecznych do realizacji inwestycji, w tym budowy urządzeń technicznych wraz z wyposażeniem towarzyszącym.

f) W cenie oferty Wykonawca powinien uwzględnić wszelkie koszty bezpośrednie
i pośrednie związane z wszelkimi pracami – uzgodnienia, opinie, badania, wykonania bieżących analiz finansowych dotyczących ewentualnego rozszerzenia zakresu prac oraz tytułu opłat za wydane warunki i decyzje administracyjne, zmierzające do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób kompletny dla celu jakiemu ma służyć. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej w terenie oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości prac.

g) Wykonawca przygotuje komplet materiałów niezbędnych do wydania decyzji pozwolenie na budowę i w imieniu Zamawiającego złoży wniosek o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę.

h) Zamówienie musi być realizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, wszystkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy budowlanej.

i) Wykonawca zobowiąże się do zapewnienia proponowanego w ofercie udziału projektantów oraz zapewnienia innych specjalistów niezbędnych do realizacji zamówienia.

j) Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków przez zatrudnione przez siebie osoby wykonujące zamówienie.

2) Cena opracowania podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty uzyskania niezbędnych, wymaganych uzgodnień i opinii właściwych jednostek oraz koszty materiałów wyjściowych i pomocniczych do wykonania przedmiotu zamówienia.

3) Wykonawca będzie zobowiązany do:

a)    uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień z wszystkimi właścicielami
i użytkownikami terenu objętego zakresem opracowania,

b)   przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie,

        c) opracowania dokumentacji z wykorzystaniem techniki komputerowej,

        d) konsultowania z Zamawiającym przyjętych rozwiązań projektowych i informowania (pocztą elektroniczną) o stanie zaawansowania prac projektowych.

        e) niezwłocznego tj. w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze i nieodpłatnego udzielania Zamawiającemu wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia na etapie organizowania postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych,

         f) w trakcie trwania procedury przetargowej udzielania odpowiedzi na pytania wykonawców robót budowlanych oraz przygotowanie pisemnych opinii w zakresie zgodności zaproponowanych przez Wykonawcę równoważnych  rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji,

        g) pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji w zakresie podstawowych obowiązków Projektanta oraz przygotowanie pisemnych opinii w zakresie zgodności zaproponowanych przez Wykonawcę równoważnych  rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji.

II.2. Mapa do celów projektowych.

Mapę do celów projektowych należy wykonać w skali 1:500 na kopii mapy zasadniczej, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego uzyskanego przez Wykonawcę zamówienia własnym kosztem i staraniem. Mapę do celów projektowych należy opracować w formacie analogowym w 1 egz. oraz wersji elektronicznej
w formacie .dwg

II.3. Projekt koncepcyjny i wizualizacja.

1) Koncepcja winna zawierać co najmniej 2 różne propozycje: wizualizacji, a także zagospodarowania terenu. Zamawiający wybierze z zaproponowanych 1 rozwiązanie, do którego może zgłosić ewentualne uwagi. Poprawiona wstępna koncepcja stanowić będzie bazę do przygotowania ostatecznej koncepcji, na podstawie, której realizowany będzie w dalszej kolejności projekt.

Wykonawca na podstawie zaproponowanej przez siebie koncepcji w zestawieniu kosztorysowym realizacji inwestycji określi szacunkowe koszty realizacji projektu,
w tym:

a) Kalkulację prac wykonawczych.

b) Kalkulację kosztów wyposażenia.

c) Kalkulację kosztów bieżącej eksploatacji.

d) Kalkulację kosztów rocznej eksploatacji planowanych obiektów.

2) Ostateczne rozwiązanie projektowe Wykonawca jest zobowiązany przedstawić
w postaci wizualizacji graficznej 3D.

II.4. Projekt budowlany i wykonawczy.

1) Wykonane projekty i dokumentacja projektowa powinny spełniać wymagania  polskich przepisów i norm.

2) Projekt wykonawczy będzie zawierał rysunki  - w tym zagospodarowania terenu - wykonane w perspektywie zbieżnej, w kolorze (widok min. z czterech kierunków).

3) Wszystkie wartości fizyczne i wymiary zostaną podane w jednostkach zgodnych
z układem SI.

4) Cała dokumentacja zostanie sporządzona w państwowym układzie współrzędnych.

5) Projekt powinien zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne rysunki szczegółów
i detali wraz z dokładnym opisem.

6) Projekt powinien być spójny i skoordynowany we wszystkich branżach oraz zawierać protokół koordynacji międzybranżowej, podpisany przez wszystkich projektantów branżowych uczestniczących w realizacji zamówienia.

7) W zakresie dokumentacji budowlano-wykonawczej należy ująć wszystkie roboty niezbędne do wykonawstwa robót oraz obliczenia, bilanse i inne szczegółowe dane, pozwalające na sprawdzenie poprawności jej wykonania.

8) Każdy rysunek ma być podpisany oryginalnie przez projektanta.

II.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

1) Specyfikacja techniczna winna być sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 20 grudnia 2021 r.
i zawierać:

a) wymagania co do sposobu wykonania robót budowlanych,

b) wymagania w zakresie właściwości materiałów,

c)  wymagania odnośnie prawidłowości wykonania poszczególnych robót,

d) określenie zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru,

2) Specyfikacja materiałowa ze szczegółowym opisem technicznym zastosowanych materiałów i urządzeń.

II.6. Przedmiar robót.

Przedmiar robót powinien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 20 grudnia 2021 r. ( Dz.U z 2021 r. poz. 2454)

II.7. Kosztorys inwestorski.

1) Kosztorys inwestorski należy sporządzić na podstawie przedmiaru robót i powinien odpowiadać m.in. wymaganiom określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju
i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych
w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2459).

2) Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w ciągu 1 roku od daty przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy.

3) Wykonawca sporządzi informację BIOZ.

         III. WARUNKI JAKIE MUSZĄ SPEŁNIĆ WYKONAWCA UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:

-wiedza i doświadczenie

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

Do oferty należy załączyć wykaz prac projektowych wraz z referencjami potwierdzającymi wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch dokumentacji projektowych dla budowy/przebudowy obiektów sportowych o wartości szacunkowej (netto) planowanych robót budowlanych w kwocie nie niższej niż 500 000 zł (pięćset tysięcy złotych) każda – wg. Załącznika nr 4 .

- potencjał techniczny

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

Spełnienie powyższego warunku będzie weryfikowane przez Zamawiającego na etapie badania i oceny złożonych ofert, na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym. W przypadku niezłożenia oświadczenia w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu, czego następstwem będzie wykluczenie Wykonawcy.

- osoby zdolne do wykonania zamówienia

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel.

Spełnienie powyższego warunku będzie weryfikowane przez Zamawiającego na etapie badania i oceny złożonych ofert, na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym. W przypadku niezłożenia oświadczenia w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu, czego następstwem będzie wykluczenie Wykonawcy.

Uwaga: Wykonawca wykazując spełnienie powyższego warunku nie może polegać
na zasobach podmiotów trzecich. Wymagane warunki Wykonawca musi spełniać samodzielnie.

     IV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY:

Na etapie składania ofert Wykonawcy muszą dostarczyć wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy następujące dokumenty:

  • druk „Formularz ofertowy” – Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
  • oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadania wiedzy
    i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
  • oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadania potencjału technicznego niezbędnego do prawidłowego wykonania zamówienia zawarte
    w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
  • oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do należytego wykonania zamówienia zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
  • oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO, zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego  (jeżeli dotyczy).

Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione
do reprezentacji Wykonawcy – np. wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia pod rygorem stwierdzenia uchylania się od podpisania umowy dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy pełnomocnictwo do zawarcia umowy, jeżeli wynika ono z treści oferty.

Pozostałe dokumenty załączone do oferty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty złożone
w formie kopii powinny być opatrzone klauzulą "ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM".

      V. INNE ISTOTNE INFORMACJE NIEZBĘDNE DO SKALKULOWANIA CENY OFERTY I PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Cenę oferty stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe brutto za całość przedmiotu zamówienia.

Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Wykonawca określa cenę za wykonanie całości przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w druku „OFERTA” ceny brutto (łącznie z podatkiem VAT) cyfrowo
i słownie.

Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT.

Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą.

Rozliczenia będą prowadzone tylko w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.

Termin płatności faktury: 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu
(po wcześniejszym protokólarnym przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia).

         VI. KRYTERIA OCENY OFERT:

Zamawiający dokona oceny oferty wg poniższego opisu.

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria:

1) cena ofertowa (brutto) – 80%,

2) termin wykonania zamówienia– 20%.

Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:

  1. Kryterium „cena” oceniane będzie według wzoru:

                                                    Cn
P1 = -------------- x 100 x 80%
                                                    Cb

gdzie:

P1- ilość punktów w kryterium cena,

Cn       – najniższa cena,

Cb       – cena oferty badanej,

100     – wskaźnik stały,

80% – procentowe znaczenie kryterium ceny.

  1. Kryterium „termin wykonania zamówienia” (P2) oceniane będzie następująco:

Termin wykonania przedmiotu zamówienia w dniach od daty podpisania umowy

Liczba przyznanych punktów

Do 150 dni

20 pkt

151-180 dni

10 pkt

181-210 dni

0 pkt

 

Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium „cena” P1 (maksymalnie 80 pkt), kryterium „termin wykonania zamówienia” P2 (maksymalnie 20 pkt)   P=P1+P2.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).

Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.

Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Punkty w kryterium „termin wykonania zamówienia” zostaną przyznane tylko
w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku niezłożenia oświadczenia oferta otrzyma w tym kryterium zero punktów oraz Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował maksymalny termin wykonania zamówienia.

W przypadku zaoferowania dłuższego terminu wykonania zamówienia niż maksymalny, oferta zostanie odrzucona.

     VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Sposób składania ofert

  1. Oferta musi spełniać następujące wymogi:

1) musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności,

2) musi być sporządzona w języku polskim, czytelna, podpisana przez osobę/y uprawnioną/e.

        2. Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym przypadkowe zapoznanie się z jej treścią, opatrzonym nazwą firmy oraz następującym napisem:

 

Numer postępowania: OSiR.PP/3/2022

 

Oferta na: Opracowanie dokumentacji projektowej (budowlanej
i wykonawczej) pn. „Rozbudowa zaplecza sanitarno-szatniowego dla użytkowników boiska wielofunkcyjnego i boiska typu „Orlik” wraz
z wykonaniem zadaszenia obu boisk .

 

NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT

W innym wypadku Zamawiający nie odpowiada za ewentualne zapoznanie się z treścią oferty przed terminem jej otwarcia oraz za ewentualne nieprzyjęcie jej w niniejszym postępowaniu.

3. W przypadku, gdy załącznikiem do oferty jest kopia dokumentu, musi być ona potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem poprzez dodanie adnotacji: „Za zgodność z oryginałem”, datę i umieszczenie podpisu upoważnionego przedstawiciela.

4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.

5. Oferta powinna zostać przygotowana na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta może zostać złożona na formularzu innym niż formularz ofertowy załączony do zapytania ofertowego pod warunkiem, że identyfikuje Wykonawcę i zawiera wszystkie elementy konieczne do ustalenia jego zobowiązań
i oceny spełnienia wymagań.

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

  1. Ofertę należy złożyć na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s
    w Nowej Wsi, 36-001 Trzebownisko, Nowa Wieś 387 pok. 101  w terminie do
    10 lutego 2022 r. do godziny 10:00.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s
    w Nowej Wsi, 36-001 Trzebownisko, Nowa Wieś 387, pok. 108 w dniu  
    10 lutego 2022 r. o godzinie 10:30
    .

       VIII. DODATKOWE WYMAGANIA I INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:

  1. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
  2. Otwarcie ofert jest jawne. Udostępnienie ofert bądź informacji z otwarcia ofert następuje na pisemny wniosek Wykonawcy.
  3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty spowoduje ich odrzucenie.
  4. Zmiany i wycofanie oferty:

a) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

b) Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta, należy opatrzyć opisem ZMIANA.

c) Powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie, należy opatrzyć napisem WYCOFANE.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

  1. Odwołania zapytania ofertowego.
  2. Dokonania zmiany w treści zapytania ofertowego i zmiany w terminie składania ofert. Wszelkie zmiany w treści zapytania ofertowego oraz w terminie składania ofert zamieszczone zostaną na stronie internetowej Zamawiającego i są obowiązujące dla Wykonawcy.
  3. Wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów.
  4. Odrzucenia złożonej przez Wykonawcę oferty w szczególności, jeżeli:
  • jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
  • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
    o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  • jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

e. Unieważnienia postępowania w szczególności, jeżeli:

  • cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do oferty najkorzystniejszej, 
  • wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

f) Podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta była drugą w kolejności pod względem przyznanych punktów – jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy.

6. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną.

   IX. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

  1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  2. Pytania, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
    w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344) zwanych dalej środkami komunikacji elektronicznej.
  3. Wszelka korespondencja winna być oznaczona numerem i nazwą postępowania oraz kierowana:

a) w formie pisemnej na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi, 36-001 Trzebownisko, Nowa Wieś 387,  pok. Nr 101

b) przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: kontakt@basentrzebownisko.pl

4. Zamawiający podkreśla, iż w celu zachowania reguł równego traktowania Wykonawców, nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania, w sprawach wymagających formy pisemnej. Wszelkie ewentualnie udzielone telefonicznie informacje nie będą wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców, nie wywołują skutków prawnych dla toczącego się postępowania i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń.

X. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO

  1. Zamawiający oświadcza, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy, będącego osobą fizyczną odbywa się na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, przy czym informacja o tym zakresie została zawarta w BIP Zamawiającego.
  2. Na podstawie art. 19 ustawy prawo zamówień publicznych  (Dz.U. 2021 poz.1598  z późn.zm.) (zwanej dalej: Ustawą) oraz zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający, informuje, a Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:

1) Administratorem danych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi. Może się Pani/Pan kontaktować z nim w następujący sposób - listownie na adres: Nowa wieś 387, 36-001 Trzebownisko lub adres email: andrzej@basentrzebownisko.pl

2) W sprawie danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, listownie na adres: Nowa Wieś 387,36-001 Trzebownisko lub przesyłając e-mail na adres: biuro@lexmod.pl.

3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:

  • art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających  z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn.: Przygotowanie dokumentacji projektowej wraz z przeniesieniem praw autorskich na Zamawiającego oraz udział w przeprowadzeniu postępowania przetargowego dla zadania pn. Opracowanie dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) pn. „Rozbudowa zaplecza sanitarno-szatniowego dla użytkowników boiska wielofunkcyjnego i boiska typu „Orlik” wraz z wykonaniem zadaszenia obu boisk.
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy na realizację zadania pn. Przygotowanie dokumentacji projektowej wraz z przeniesieniem praw autorskich na Zamawiającego oraz udział w przeprowadzeniu postępowania przetargowego dla zadania pn. Opracowanie dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) pn. „Rozbudowa zaplecza sanitarno-szatniowego dla użytkowników boiska wielofunkcyjnego i boiska typu „Orlik” wraz z wykonaniem zadaszenia obu boisk

4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą organy lub podmioty upoważnione do otrzymania danych na podstawie przepisów prawa,

5) Dane osobowe będą przetwarzane przez nie dłuższy niż wynikający z przepisów ustawowych z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat,

6) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego oraz warunkiem koniecznym do zawarcia umowy.

7) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,

8) Wykonawca posiada:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

      9) Skorzystanie przez Wykonawcę, będącego osobą fizyczną z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustawą.

     10)  W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia  przetwarzania, o którym mowa w art. 18 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania danych), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

      11) Nie przysługuje Wykonawcy:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

_____________________

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przedmiotowym zapytaniem oraz przepisami Kodeksu cywilnego oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

   XI. ZAŁĄCZNIKI

  1. Formularz ofertowy.
  2. Przykładowe „Pełnomocnictwo”.
  3. Ogólne warunki umowy.
  4. Wykaz zrealizowanych usług projektowych

 

Dyrektor OSiR 

Andrzej Gutkowski

Specyfikacja:
Liczba odwiedzin: 58044