Zamówienia publiczne do 130 000 zł. 

data publikacji: 27-06-2022 | 15:27data ostatniej modyfikacji: 08-07-2022 | 12:31Wytworzył: Andrzej GutkowskiWprowadził: Dominika Śliż
Zapytanie ofertowe pn. "Wykonanie wymiany oświetlenia wewnętrznego hali basenowej i hali kortów tenisowych Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi".
27 czerwca 2022

Nowa Wieś, 27 czerwca 2022 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

„Wykonanie wymiany oświetlenia wewnętrznego hali basenowej i hali kortów tenisowych Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s
w Nowej Wsi„

Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust. 2 pkt 1. Zamówienia publiczne o  wartości mniejszej niż 130 000 złotych netto. ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.)

  1. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Trzebownisko

Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s Nowej Wsi

36-001 Trzebownisko

Nowa Wieś 387

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany istniejącego oświetlenia wewnętrznego hali basenowej i hali kortów tenisowych OSiR w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi (dostawa i montaż) na energooszczędne typu LED.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:

Część I Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany istniejącego oświetlenia wewnętrznego hali basenowej na energooszczędne typu LED (dostawa i montaż).

Obecnie na hali basenowej zamontowane jest następujące oświetlenie:

ES SYSTEM, DELTA2, PD 2 , 150W H-A, 230 V– 6 szt.

ES SYSTEM DELTA PD 2, 400W, N/H-A, HST 400/HIT 400 E 40, 230 V – 13 szt.

Zaproponowane oświetlenie hali basenowej musi spełniać poziom natężenia oświetlenia dla rekreacji - minimalne 250lx oraz być bezpieczne w zakresie użytkowania w pomieszczeniach o dużej wilgotności powietrza. Prace związane
z wymianą oświetlenia muszą umożliwić normalne funkcjonowanie pływalni i odbywać się w godzinach nocnych pomiędzy 22.00-6.00.

Część II Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany istniejącego oświetlenia wewnętrznego hali kortów tenisowych na energooszczędne typu LED (dostawa i montaż).

Obecnie na hali kortów tenisowych zamontowane jest następujące oświetlenie:

SITECO 5LS 410 1EA001 Monsum – strumień oświetlny opraw 5200lm, moc opraw 58W, Klasyfikacja oświetleń CIE:82 – 6 szt. (oświetlenie awaryjne – które nie podlega wymianie)

SITECO 5NA 748 2-1SS02 SICOMPACT A MIDI– strumień oświetlny opraw 25500lm, moc opraw 250W, Klasyfikacja oświetleń CIE:100 – 64 szt.

Zaproponowane oświetlenie hali kortów tenisowych musi spełniać normę oświetlenia obiektów sportowych - norma UNE-EN 12193,  poziom natężenia oświetlenia na płaszczyźnie poziomej - minimalne 300lx.

Zamawiający informuje, że posiada jednostanowiskowy podnośnik akumulatorowy, który może nieodpłatnie udostępnić Wykonawcy w celu montażu nowego oświetlania. Operator podnośnika musi posiadać stosowne uprawnienia wydane przez UDT.

 

W celu potwierdzenia wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca dostarczy wraz z ofertą projekt montażu lamp wraz z wskazaniem uzyskanego  natężenia naświetlenia poszczególnych części powierzchni hali.

Wykonawca musi również wraz z ofertą wykazać jakie oszczędności w zużyciu energii elektrycznej uzyska Zamawiający w ciągu miesiąca ( osobno dla danej części zamówienia), przyjmując że dziennie oświetlenie będzie włączone przez 10 godzin a miesiąc ma 30 dni.

II. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA

      Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi

      36-001 Trzebownisko, Nowa Wieś 387

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia należy realizować w terminie - do 30dni od daty podpisania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą).

Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej
w terenie celem uzyskania niezbędnych informacji do skalkulowania
i złożenia oferty.

IV. WARUNKI JAKIE MUSZĄ SPEŁNIĆ WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

- posiadanie uprawnień

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, obejmujących swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia.

-wiedza i doświadczenie

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

- osoby zdolne do wykonania zamówienia
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel.

V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY

Na etapie składania ofert Wykonawcy muszą dostarczyć wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy następujące dokumenty:

  • druk „Formularz ofertowy” – Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
  • oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadania uprawnień, zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
  • oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadania wiedzy
    i doświadczenia, zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
  • oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
  • oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianego
    w art. 13 lub art. 14 RODO, zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego  (jeżeli dotyczy).

Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione
do reprezentacji Wykonawcy – np. wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

VI. KRYTERIA OCENY OFERT

Zamawiający dokona oceny oferty wg poniższego opisu.

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria:

1) cena ofertowa (brutto) – 80%,

2) Okres gwarancji – 10%

3) termin wykonania zamówienia– 10%.

Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:

  1. Kryterium „cena” oceniane będzie według wzoru:

                                                    Cn
P1 = -------------- x 100 x 80%
                                                    Cb

gdzie:

P1- ilość punktów w kryterium cena

Cn       – najniższa cena,

Cb       – cena oferty badanej,

100     – wskaźnik stały,

80% – procentowe znaczenie kryterium ceny.

  1. Kryterium „okres gwarancji”(P2) oceniane będzie następująco:

Okres gwarancji w miesiącach od bezusterkowego protokolarnego odbioru robót

Liczba przyznanych punktów

Powyżej 36 miesięcy

10 pkt

Od 25 do 36 miesięcy

5 pkt

Od 13 do 24 miesięcy

0 pkt

 
  1. Kryterium „termin wykonania zamówienia” (P3) oceniane będzie następująco:

Termin wykonania przedmiotu zamówienia w dniach od daty podpisania umowy

Liczba przyznanych punktów

Do 14 dni

10 pkt

15-21 dni

5 pkt

22–30 dni

0 pkt

 

Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium „cena” P1 (maksymalnie 80 pkt), kryterium „okres gwarancji” P2 (maksymalnie 10 pkt.) kryterium „termin wykonania zamówienia” P3 (maksymalnie 10 pkt)   P=P1+P2+ P3.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).

Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.

Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Punkty w kryteriach „okres gwarancji” i „termin wykonania zamówienia” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie którego będzie można przyznać punkty w tym kryterium. W przypadku niezłożenia oświadczenia oferta otrzyma w tym kryterium zero punktów oraz Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji i maksymalny termin wykonania zamówienia.

W przypadku zaoferowania dłuższego terminu wykonania zamówienia niż maksymalny, oferta zostanie odrzucona.

Wykonawca określa cenę za wykonanie całości przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w druku „OFERTA” ceny brutto (łącznie z podatkiem VAT) cyfrowo
i słownie.

Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT.

Termin płatności faktury: 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu.

VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Sposób składania ofert

  1. Oferta musi spełniać następujące wymogi:

1) musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności,

2) musi być sporządzona w języku polskim, czytelna, podpisana przez osobę/y uprawnioną/e.

       2. Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym przypadkowe zapoznanie się z jej treścią, opatrzonym nazwą firmy oraz następującym napisem:

Numer postępowania: OSiR.PP/5/2022

Oferta na:

„Wykonanie wymiany oświetlenia wewnętrznego hali basenowej i hali kortów tenisowych Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s
w Nowej Wsi„

NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT

W innym wypadku Zamawiający nie odpowiada za ewentualne zapoznanie się z treścią oferty przed terminem jej otwarcia oraz za ewentualne nieprzyjęcie jej w niniejszym postępowaniu.

3. W przypadku, gdy załącznikiem do oferty jest kopia dokumentu, musi być ona potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem poprzez dodanie adnotacji: „za zgodność z oryginałem”, datę i umieszczenie podpisu upoważnionego przedstawiciela.

4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.

5. Oferta powinna zostać przygotowana na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta może zostać złożona na formularzu innym niż formularz ofertowy załączony do zapytania ofertowego pod warunkiem, że identyfikuje Wykonawcę i zawiera wszystkie elementy konieczne do ustalenia jego zobowiązań
i oceny spełnienia wymagań.

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

  1. Ofertę należy złożyć na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi, 36-001 Trzebownisko, Nowa Wieś,  387 pok. 101  w terminie do
    12 lipca 2022 r. do godziny 10:00.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi, 36-001 Trzebownisko, Nowa Wieś,  387, pok. 108 w dniu  
    12 lipca 2022 r. o godzinie 10:30
    .

VIII. DODATKOWE WYMAGANIA I INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  1. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
  2. Otwarcie ofert jest jawne. Udostępnienie ofert bądź informacji z otwarcia ofert następuje na pisemny wniosek Wykonawcy.
  3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty spowoduje ich odrzucenie.
  4. Zmiany i wycofanie oferty:
  1. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak
    i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
  2. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane
    i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta, należy opatrzyć opisem ZMIANA.
  3. Powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane
    w ten sam sposób, co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie, należy opatrzyć napisem WYCOFANE.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

  1. Odwołania zapytania ofertowego.
  2. Dokonania zmiany w treści zapytania ofertowego i zmiany w terminie składania ofert. Wszelkie zmiany w treści zapytania ofertowego oraz w terminie składania ofert zamieszczone zostaną na stronie internetowej Zamawiającego i są obowiązujące dla Wykonawcy.
  3. Wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów.
  4. Odrzucenia złożonej przez Wykonawcę oferty w szczególności, jeżeli:
  • jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
  • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
    o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  • jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 

e. Unieważnienia postępowania w szczególności, jeżeli:

  • cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do oferty najkorzystniejszej,
  • wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

f. Podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta była drugą w kolejności pod względem przyznanych punktów – jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy.

6. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną.

IX. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

  1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  2. Pytania, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
    w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344) zwanych dalej środkami komunikacji elektronicznej.
  3. Wszelka korespondencja winna być oznaczona numerem i nazwą postępowania oraz kierowana:
  1. w formie pisemnej na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku
     z/s w Nowej Wsi, 36-001 Trzebownisko, Nowa Wieś 387,  pok. Nr 101
  2. przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: kontakt@basentrzebownisko.pl

4. Zamawiający podkreśla, iż w celu zachowania reguł równego traktowania Wykonawców, nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania, w sprawach wymagających formy pisemnej. Wszelkie ewentualnie udzielone telefonicznie informacje nie będą wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców, nie wywołują skutków prawnych dla toczącego się postępowania i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń.

X. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO

  1. Zamawiający oświadcza, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy, będącego osobą fizyczną odbywa się na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, przy czym informacja o tym zakresie została zawarta w BIP Zamawiającego.
  2. Na podstawie art. 19 ustawy prawo zamówień publicznych  (Dz.U. 2021 poz.1598
    z późn.zm.) (zwanej dalej: Ustawą) oraz zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
    z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający, informuje, a Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:

1) Administratorem danych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku
z/s w Nowej Wsi. Może się Pani/Pan kontaktować z nim w następujący sposób - listownie na adres: Nowa wieś 387, 36-001 Trzebownisko lub adres email: andrzej@basentrzebownisko.pl

2) W sprawie danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, listownie na adres: Nowa Wieś 387,36-001 Trzebownisko lub przesyłając e-mail na adres: biuro@lexmod.pl.

3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:

-          art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających  z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn. „Wykonanie wymiany oświetlenia wewnętrznego hali basenowej i hali kortów tenisowych Ośrodka Sportu
i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi„

-          art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy na realizację zadania pn. „Wykonanie wymiany oświetlenia wewnętrznego hali basenowej i hali kortów tenisowych Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s
w Nowej Wsi„

4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą organy lub podmioty upoważnione do otrzymania danych na podstawie przepisów prawa.

5) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż wynikający z przepisów ustawowych z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat.

6) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego oraz warunkiem koniecznym do zawarcia umowy.

7) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

8) Wykonawca posiada:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

     9)  Skorzystanie przez Wykonawcę, będącego osobą fizyczną z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wynik postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy
      w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustawą.

      10) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 RODO (prawo do ograniczenia  przetwarzania danych), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
      czasu zakończenia tego postępowania.

   11)   Nie przysługuje Wykonawcy:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

_____________________

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przedmiotowym zapytaniem oraz przepisami Kodeksu cywilnego oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

  1. ZAŁĄCZNIKI
    • Formularz ofertowy.
    • Przykładowe pełnomocnictwo
    • Ogólne warunki umowy.

 

Dyrektor OSiR

Andrzej Gutkowski

 

 

Specyfikacja:
Liczba odwiedzin: 58044