Zamówienia publiczne do 130 000 zł.
Nowa Wieś, 13 grudnia 2022 r.
Numer postępowania: OSiR.PP/9/2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
pn.
„Prowadzenie zajęć fitness na sali gimnastycznej i zajęć fitness w wodzie dla klientów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi„
Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust. 2 pkt 1. Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 złotych netto. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 późn. zm.)
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Trzebownisko
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s Nowej Wsi
36-001 Trzebownisko
Nowa Wieś 387
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć fitness na sali gimnastycznej oraz zajęć fitness w wodzie dla klientów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie prowadzenie zajęć ruchowych przy muzyce. Zajęcia skierowane będą do osób w różnym wieku i różnym stopniu sprawności fizycznej, mają służyć poprawie kondycji, a także wypracowaniu nawyków regularnych ćwiczeń. Celem zajęć będzie również wzmocnienie ogólnego rozwoju psychofizycznego osób w tym także utrzymanie sprawności, wzmocnienie mięśni, poprawienie elastyczności ciała, ćwiczenie koordynacji i równowagi, uaktywnienie układu krążeniowo-oddechowego oraz dbanie o sprawność i jasność umysłu. Ćwiczenia mają również dostarczać uczestnikom satysfakcji, radości oraz motywacji do działania, spędzając miło czas wśród swojej grupy ćwiczeniowej.
Zajęcia prowadzone będą w dwóch grupach:
Grupa przedpołudniowa w środy w godz. 8.00 – 8.45
Grupa popołudniowa: wtorki 19.15- 20.00 i 20.15-21.00
czwartki 19.15- 20.00
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy dodatkowych zajęć w godzinach przedpołudniowych i popołudniowych.
II. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi
36-001 Trzebownisko, Nowa Wieś 387
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia należy realizować od dnia 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.
IV. WARUNKI JAKIE MUSZĄ SPEŁNIĆ WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
- posiadanie uprawnień
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, obejmujących swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia.
-wiedza i doświadczenie
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
- osoby zdolne do wykonania zamówienia
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że zajęcia prowadzić będzie osoba/y posiadająca/e wykształcenie/kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć sportowych – fitness/agua fitness oraz posiadające doświadczenie w realizacji zadań zbieżnych lub podobnych z zakresem określonym niniejszym zamówieniem (doświadczenie w prowadzeniu zajęć sportowych - fitness/aqua fitness).
V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
Na etapie składania ofert Wykonawcy muszą dostarczyć wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy następujące dokumenty:
- druk „Formularz ofertowy” – Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
- oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadania uprawnień, zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
- oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
- oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
- oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO, zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (jeżeli dotyczy).
Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca dostarczy:
- CV trenera prowadzącego zajęcia, uwzględniające jego wiedzę oraz doświadczenie w zakresie dotyczącym zamówienia.
- Kopię dokumentów potwierdzających jego wykształcenie lub odbytych szkoleń/kursów.
- Kopię dokumentów potwierdzających jego doświadczenie zawodowe (referencje, umowy o pracę, umowy zlecenia/o dzieło, świadectwa pracy itp.).
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej).
Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy – np. wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający dokona oceny oferty wg poniższego opisu.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryterium - cena ofertowa (brutto) – 100%,
Kryterium „cena” oceniane będzie według wzoru:
Cn
P1 = -------------- x 100 x 100%
Cb
gdzie:
P1- ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
100% – procentowe znaczenie kryterium ceny.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
„Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy” należy złożyć wraz z ofertą.
Cenę oferty stanowić będzie łączna wartość brutto wynikająca ze zsumowania wartości brutto poszczególnych pozycji Opisu przedmiotu zamówienia/Formularza cenowego.
Wykonawca określa cenę za wykonanie całości przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w druku „OFERTA” ceny brutto (łącznie z podatkiem VAT) cyfrowo i słownie.
Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT.
Termin płatności faktury: 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Sposób składania ofert
- Oferta musi spełniać następujące wymogi:
1) musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
2) musi być sporządzona w języku polskim, czytelna, podpisana przez osobę/y uprawnioną/e.
2. Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym przypadkowe zapoznanie się z jej treścią, opatrzonym nazwą firmy oraz następującym napisem:
Numer postępowania: OSiR.PP/9/2022 Oferta na: „Prowadzenie zajęć fitness na sali gimnastycznej i zajęć fitness w wodzie dla klientów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi„
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT |
W innym wypadku Zamawiający nie odpowiada za ewentualne zapoznanie się z treścią oferty przed terminem jej otwarcia oraz za ewentualne nieprzyjęcie jej w niniejszym postępowaniu.
- W przypadku, gdy załącznikiem do oferty jest kopia dokumentu, musi być ona potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem poprzez dodanie adnotacji: „za zgodność z oryginałem”, datę i umieszczenie podpisu upoważnionego przedstawiciela.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.
- Oferta powinna zostać przygotowana na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta może zostać złożona na formularzu innym niż formularz ofertowy załączony do zapytania ofertowego pod warunkiem, że identyfikuje Wykonawcę i zawiera wszystkie elementy konieczne do ustalenia jego zobowiązań i oceny spełnienia wymagań.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Ofertę należy złożyć na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi, 36-001 Trzebownisko, Nowa Wieś, 387 pok. 101 w terminie do 21 grudnia 2022 r. do godziny 10:00.
- Otwarcie ofert nastąpi w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi, 36-001 Trzebownisko, Nowa Wieś, 387, pok. 108 w dniu 21 grudnia 2022 r. o godzinie 10:30.VIII.
VIII. DODATKOWE WYMAGANIA I INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
- Otwarcie ofert jest jawne. Udostępnienie ofert bądź informacji z otwarcia ofert następuje na pisemny wniosek Wykonawcy.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty spowoduje ich odrzucenie.
- Zmiany i wycofanie oferty:
- Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
- Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta, należy opatrzyć opisem ZMIANA.
Powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie, należy opatrzyć napisem WYCOFANE.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- Odwołania zapytania ofertowego.
- Dokonania zmiany w treści zapytania ofertowego i zmiany w terminie składania ofert. Wszelkie zmiany w treści zapytania ofertowego oraz w terminie składania ofert zamieszczone zostaną na stronie internetowej Zamawiającego są obowiązujące dla Wykonawcy.
- Wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów.
- Odrzucenia złożonej przez Wykonawcę oferty w szczególności, jeżeli:
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
e. Unieważnienia postępowania w szczególności, jeżeli:
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do oferty najkorzystniejszej,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
f. Podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta była drugą w kolejności pod względem przyznanych punktów – jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną.
IX. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Pytania, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344) zwanych dalej środkami komunikacji elektronicznej. - Wszelka korespondencja winna być oznaczona numerem i nazwą postępowania oraz kierowana:
1) w formie pisemnej na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi, 36-001 Trzebownisko, Nowa Wieś 387, pok. Nr 101
2) przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: kontakt@basentrzebownisko.pl
4. Zamawiający podkreśla, iż w celu zachowania reguł równego traktowania Wykonawców, nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania, w sprawach wymagających formy pisemnej. Wszelkie ewentualnie udzielone telefonicznie informacje nie będą wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców, nie wywołują skutków prawnych dla toczącego się postępowania i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń.
X. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
- Zamawiający oświadcza, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy, będącego osobą fizyczną odbywa się na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, przy czym informacja o tym zakresie została zawarta w BIP Zamawiającego.
- Na podstawie art. 19 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz.1598
z późn.zm.) (zwanej dalej: Ustawą) oraz zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający, informuje, a Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:
1) Administratorem danych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi. Może się Pani/Pan kontaktować z nim w następujący sposób - listownie na adres: Nowa wieś 387, 36-001 Trzebownisko lub adres email: andrzej@basentrzebownisko.pl
2) W sprawie danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, listownie na adres: Nowa Wieś 387,36-001 Trzebownisko lub przesyłając e-mail na adres: biuro@lexmod.pl.
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn. „Prowadzenie zajęć fitness na sali gimnastycznej i zajęć fitness w wodzie dla klientów Ośrodka Sportu
i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi„
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy na realizację zadania pn. „Prowadzenie zajęć fitness na sali gimnastycznej i zajęć fitness w wodzie dla klientów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi„
4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą organy lub podmioty upoważnione do otrzymania danych na podstawie przepisów prawa.
5) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż wynikający
z przepisów ustawowych z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat.
6) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego oraz warunkiem koniecznym do zawarcia umowy.
7) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9) Skorzystanie przez Wykonawcę, będącego osobą fizyczną z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umow w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustawą.
10) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania danych), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia tego postępowania.
11) Nie przysługuje Wykonawcy:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
_____________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przedmiotowym zapytaniem oraz przepisami Kodeksu cywilnego oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Dyrektor OSiR
Andrzej Gutkowski