Zamówienia publiczne do 130 000 zł. 

data publikacji: 01-10-2024 | 14:25data ostatniej modyfikacji: 21-10-2024 | 13:15Wytworzył: Andrzej GutkowskiWprowadził: Dominika Śliż
Zapytanie ofertowe pn. Wykonanie dokumentacji przebudowy Krytej Plywalni FALA Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku zs. w Nowej Wsi
01 października 2024
 
Numer postępowania: OSiR.PP/4/2024
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
pn.
„Wykonanie dokumentacji technicznej przebudowy Krytej Pływalni „FALA” Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku zs. w Nowej Wsi „
 
Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1. Zamówienia publiczne o  wartości mniejszej niż 130 000 złotych netto. (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)
 
I. ZAMAWIAJĄCY
 
Gmina Trzebownisko
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s Nowej Wsi 
36-001 Trzebownisko
Nowa Wieś 387
 
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
 
 Wspólny Słownik Zamówień - KOD CPV:
7100 00 00-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
 
Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynku i infrastruktury technicznej krytej pływalni „FALA” Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku zs. w Nowej Wsi 387, a na jej podstawie wykonanie dokumentacji umożliwiającej Zamawiającemu ogłoszenie postępowania przetargowego na wykonanie przebudowy ww. obiektu i jego urządzeń - przedmiot dostarczonej Zamawiającemu dokumentacji w układzie branżowym: 
1) Projekty techniczne i wykonawcze 
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót 
3) Kosztorysy inwestorskie 
4) Przedmiary robót 
Sprawowanie nadzoru autorskiego i inwestorskiego w okresie realizacji zadania. 
 
Ogólny opis obiektu:
 
Obecny program użytkowy obejmuje:
• parter od strony północnej - halę basenu z niecką prefabrykowaną - system MYRTHA o wymiarach 12,5 x 25 m i głębokościach od 1,20m do 1,80m, nieckę prefabrykowaną - system MYRTHA o wymiarach 6 x 12,5 m i głębokości 90 cm oraz wannę whirpool,  zjeżdżalnię z nieckę hamowni.
• parter od strony południowej – szatnie wraz z zapleczem sanitarnym (natryski),
• piętro od strony południowo-zachodniej – sala konferencyjna, zaplecze sanitarne (WC, natryski) oraz pomieszczenie administracyjne i magazynowe,
• parter od strony wschodniej – zaplecze gastronomiczne,
• piętro od strony wschodniej – pomieszczenia administracyjne  z zapleczem sanitarnym,
• parter od strony zachodniej -  pomieszczenia odnowy biologicznej,
• w piwnicach budynku znajduje się infrastruktura techniczna basenu:
stacja uzdatniania wody z halą filtrów,  wentylatorownia, kotłownia gazowa, pomieszczenia magazynowe środków chemicznych i zaplecze socjalno-sanitarne dla pracowników obsługi.
 
Podstawowe dane kubaturowe obiektu:
• powierzchnia użytkowa: 3468,70 m2
• powierzchnia zabudowy: 1900,30 m2
• kubatura: ok. 17900 m3
 
Szczegółowy opis zadania.
 
Aby uniknąć wątpliwości Zamawiający przedstawia wytyczne realizacyjne, według których należy skalkulować ofertę i zrealizować zamówienie.
1. W budynku krytej pływalni „Fala” Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku zs. w Nowej Wsi, w związku ze stałym jego użytkowaniem nastąpiło szereg uszkodzeń oraz zużycie elementów budynku pływalni i wyposażenia. Stan budynku wraz z infrastrukturą techniczną w ocenie OSiR wymaga ustalenia jego uszkodzeń oraz zużycia, a w konsekwencji ustalenia niezbędnych do wykonania robót, celem wykonania remontu lub modernizacji istniejącego budynku pływalni wraz z infrastrukturą techniczną. 
2. W związku powyższym koniecznym jest sporządzenie pisemnej ekspertyzy dla realizacji napraw wraz z modernizacją budynku krytej pływalni „Fala” z zakresu inżynierii budownictwa składającej się z trzech elementów. jak poniższej:
 
a) Pierwsza część ekspertyzy powinna swoim zakresem obejmować:
• przeprowadzenie wizji lokalnej. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wizję lokalną obiektu, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca dokona wizji (nie później niż 3 dni przed terminem składania ofert) w obecności Dyrektora OSiR - tel. 697 155 481, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizji lokalnej. Fakt dokonania wizji lokalnej zostanie potwierdzony na piśmie przez Dyrektora OSiR – wzór potwierdzenia dokonania wizji lokalnej stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania (potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej należy złożyć wraz z ofertą).
• analizę bieżącą stanu technicznego obiektu a w razie potrzeby analizę dokumentów archiwalnych jakie są w posiadaniu Zamawiającego oraz wszelkich innych dokumentów, które związane są z przedmiotowym obiektem.
b) druga część ekspertyzy powinna swoim zakresem obejmować szacunkowe ustalenia trwałości poszczególnych elementów budynku, weryfikację i ustalenia istniejących wad i uszkodzeń wraz z oceną zużycia poszczególnych elementów budynku i wyposażenia technicznego.
c) trzecia część ekspertyzy powinna ustalać, w oparciu o wcześniejsze etapy następujące kwestie:
• ustalenie zakresu wykonania prac mających na celu naprawę i modernizację budynku i urządzeń technicznych.
• przygotowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarów robót wraz z kosztorysami inwestorskimi w celu ustalenia zakresu oraz wartości planowanych praz budowlanych.
• dostarczenie dokumentacji projektowej i kosztorysowej wersji papierowej i elektronicznej Zamawiającemu.
Warunki ogólne realizacji prac projektowych.
1) Zamawiający wymaga w ramach przedmiotu zamówienia:
a) Opracowania dokumentacji w sposób zapewniający Zamawiającemu opisanie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, zgodnie z wymogami określonymi w art. 99-102 oraz art. 103 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do ogłoszenia przetargu na realizację robót budowlanych. Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia przez wskazanie w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny", wówczas obowiązkiem Wykonawcy jest podanie warunków równoważności.
Wykonawca obowiązany jest, uwzględniając przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych i aktualną linię orzeczniczą Krajowej Izby Odwoławczej, opisać parametry równoważności, na podstawie, których Zamawiający dokonać będzie mógł oceny zaoferowanych rozwiązań tj. opisać wymagane cechy jakościowe i techniczne dotyczące ofert równoważnych. Wykonawca dokonuje tego poprzez wskazanie wymogów precyzujących zakres równoważności ofert np. wskazując, że dany produkt nie może być „cięższy niż…”, „…do wysokości…”, „o wymiarach nie mniejszych niż… i nie większych niż…” itp.
b) Zastosowania materiałów oraz urządzeń spełniających odpowiednie normy oraz cechy techniczne i jakościowe. Dokumentacja powinna opisywać przedmiot zamówienia, w tym zastosowane materiały i urządzenia za pomocą cech technicznych i jakościowych, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
c) Zastosowania materiałów estetycznych, trwałych, odpornych na istniejące warunki, łatwych do czyszczenia i konserwacji, funkcjonalnych - stosownych do funkcji obiektu.
d) Stosowania rozwiązań zapewniających optymalne użytkowanie obiektów w przyszłości.
e) Uwzględnienia wszystkich elementów koniecznych do wykonania remontu krytej pływalni „Fala”, w tym budowy urządzeń technicznych wraz z wyposażeniem towarzyszącym.
f) W cenie oferty Wykonawca powinien uwzględnić wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z wszelkimi pracami – uzgodnienia, opinie, badania.
h) Zamówienie musi być realizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, wszystkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy budowlanej.
i) Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków przez zatrudnione przez siebie osoby wykonujące zamówienie.
2. W złożonej wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie prace i czynności niezbędne do należytego wykonania umowy.
3. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ustalonego na podstawie złożonej oferty.
4. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi po protokolarnym przekazaniu Zamawiającemu kompletu dokumentacji, w terminie – 30 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Za datę płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
 
III. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
 
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi
36-001 Trzebownisko, Nowa Wieś 387
 
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
 
1. Termin realizacji: – 180 dni od dnia podpisania umowy
 
V. WARUNKI JAKIE MUSZĄ SPEŁNIĆ WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
- posiadanie uprawnień
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, obejmujących swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia.
Spełnienie powyższego warunku będzie weryfikowane przez Zamawiającego na etapie badania i oceny złożonych ofert, na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym. W przypadku niezłożenia oświadczenia w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu, czego następstwem będzie wykluczenie Wykonawcy. 
-wiedza i doświadczenie 
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. 
Spełnienie powyższego warunku będzie weryfikowane przez Zamawiającego na etapie badania i oceny złożonych ofert. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienia polegające na wykonaniu dokumentacji budowy/remontu/modernizacji basenu lub krytej pływalni z niecką o wymiarach nie mniejszych niż 6 x 12 m. W przypadku braku wskazania wykonania powyższej dokumentacji, Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie spełnia warunku udziału 
w postępowaniu, czego następstwem będzie wykluczenie Wykonawcy
- potencjał techniczny 
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
Spełnienie powyższego warunku będzie weryfikowane przez Zamawiającego na etapie badania i oceny złożonych ofert, na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym. W przypadku niezłożenia oświadczenia w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu, czego następstwem będzie wykluczenie Wykonawcy. 
- osoby zdolne do wykonania zamówienia 
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel.
Spełnienie powyższego warunku będzie weryfikowane przez Zamawiającego na etapie badania i oceny złożonych ofert, na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym. W przypadku niezłożenia oświadczenia w formularzu ofertowym, Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie spełnia warunku udziału w postępowaniu, czego następstwem będzie wykluczenie Wykonawcy. 
 
VI. KRYTERIA OCENY OFERT
 
Zamawiający dokona oceny oferty wg poniższego opisu. 
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryterium - cena ofertowa (brutto) – 100%,
Kryterium „cena” oceniane będzie według wzoru:
                      Cn
P1 = -------------- x 100 x 100%
                    Cb
gdzie:
P1- ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
100 – wskaźnik stały,
100% – procentowe znaczenie kryterium ceny.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
 
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
 
Na etapie składania ofert Wykonawcy muszą dostarczyć wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy następujące dokumenty: 
• druk „Formularz ofertowy” – Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
• oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadania uprawnień, zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
• oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
• oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego potencjału technicznego, zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
• oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
• oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO, zawarte w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego  (jeżeli dotyczy).
 
Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy – np. wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
 
Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
 
Pozostałe dokumenty załączone do oferty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii powinny być opatrzone klauzulą „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM".
 
Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia pod rygorem stwierdzenia uchylania się od podpisania umowy dostarczy najpóźniej w dniu podpisania umowy:
• pełnomocnictwo do zawarcia umowy, jeżeli wynika ono z treści oferty.
• wskazania numeru rachunku bankowego, na który Zamawiający będzie dokonywał zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy za dostarczony towar.
 
Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 
Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w zapytaniu oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT.
 
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
 
Sposób składania ofert
1. Oferta musi spełniać następujące wymogi:
1) musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
2) musi być sporządzona w języku polskim, czytelna, podpisana przez osobę/y uprawnioną/e. 
2. Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym przypadkowe zapoznanie się z jej treścią, opatrzonym nazwą firmy oraz następującym napisem: 
 
Numer postępowania: OSiR.PP/4/2024
Oferta na: 
„Wykonanie dokumentacji technicznej przebudowy Krytej Pływalni „FALA” Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku zs. w Nowej Wsi „
 
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT
 
W innym wypadku Zamawiający nie odpowiada za ewentualne zapoznanie się z treścią oferty przed terminem jej otwarcia oraz za ewentualne nieprzyjęcie jej w niniejszym postępowaniu. 
3. W przypadku, gdy załącznikiem do oferty jest kopia dokumentu, musi być ona potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem poprzez dodanie adnotacji: „za zgodność z oryginałem”, datę i umieszczenie podpisu upoważnionego przedstawiciela.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.
5. Oferta powinna zostać przygotowana na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta może zostać złożona na formularzu innym niż formularz ofertowy załączony do zapytania ofertowego pod warunkiem, że identyfikuje Wykonawcę i zawiera wszystkie elementy konieczne do ustalenia jego zobowiązań i oceny spełnienia wymagań.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę należy złożyć na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku zs. w Nowej Wsi, 36-001 Trzebownisko, Nowa Wieś,  387 pok. 101  w terminie do 21 października 2024 r. do godziny 10:00. 
2. Otwarcie ofert nastąpi w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Trzebownisku zs. w Nowej Wsi, 36-001 Trzebownisko, Nowa Wieś,  387, pok. 105 w dniu  21 października 2024 r.. o godzinie 10:30.
 
IX. DODATKOWE WYMAGANIA I INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 
1. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
2. Otwarcie ofert jest jawne. Udostępnienie ofert bądź informacji z otwarcia ofert następuje na pisemny wniosek Wykonawcy.
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty spowoduje ich odrzucenie.
4. Zmiany i wycofanie oferty:
a) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
b) Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta, należy opatrzyć opisem ZMIANA.
c) Powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie, należy opatrzyć napisem WYCOFANE.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) odwołania zapytania ofertowego,
b) dokonania zmiany w treści zapytania ofertowego i zmiany w terminie składania ofert. Wszelkie zmiany w treści zapytania ofertowego oraz w terminie składania ofert zamieszczone zostaną na stronie internetowej Zamawiającego i są obowiązujące dla Wykonawcy.
c) Wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów.
d) Odrzucenia złożonej przez Wykonawcę oferty w szczególności, jeżeli:
• jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
• jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
• jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.  
e) Unieważnienia postępowania w szczególności, jeżeli:
• cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do oferty najkorzystniejszej, 
• wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
f) Podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta była drugą w kolejności pod względem przyznanych punktów – jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną.
 
X. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
 
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Pytania, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344) zwanych dalej środkami komunikacji elektronicznej. 
3. Wszelka korespondencja winna być oznaczona numerem i nazwą postępowania oraz kierowana:
1) w formie pisemnej na adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku zs. w Nowej Wsi, 36-001 Trzebownisko, Nowa Wieś 387,  pok. Nr 101
2) przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: kontakt@basentrzebownisko.pl
4. Zamawiający podkreśla, iż w celu zachowania reguł równego traktowania Wykonawców, nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania, w sprawach wymagających formy pisemnej. Wszelkie ewentualnie udzielone telefonicznie informacje nie będą wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców, nie wywołują skutków prawnych dla toczącego się postępowania i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń.
 
XI. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO 
 
1. Zamawiający oświadcza, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy, będącego osobą fizyczną odbywa się na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, przy czym informacja o tym zakresie została zawarta w BIP Zamawiającego. 
2. Na podstawie art. 19 ustawy prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2024 poz.1320) (zwanej dalej: Ustawą) oraz zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający, informuje, a Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że: 
1) Administratorem danych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji w Trzebownisku z/s w Nowej Wsi. Może się Pani/Pan kontaktować z nim w następujący sposób - listownie na adres: Nowa wieś 387, 36-001 Trzebownisko lub adres email: andrzej@basentrzebownisko.pl
2) W sprawie danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, listownie na adres: Nowa Wieś 387,36-001 Trzebownisko lub przesyłając e-mail na adres: kancelaria@apogado.pl. 
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających  z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn. „Wykonanie dokumentacji technicznej przebudowy Krytej Pływalni „FALA” Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku zs. w Nowej Wsi „
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy na realizację zadania pn. „Wykonanie dokumentacji technicznej przebudowy Krytej Pływalni „FALA” Ośrodka Sportu i Rekreacji w Trzebownisku zs. w Nowej Wsi „
4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą organy lub podmioty upoważnione do otrzymania danych na podstawie przepisów prawa.
5) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż wynikający z przepisów ustawowych z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat.
6) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego oraz warunkiem koniecznym do zawarcia umowy.
7) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;  
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9) Skorzystanie przez Wykonawcę, będącego osobą fizyczną z uprawnienia do  sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustawą.
10) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania danych), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
11) Nie przysługuje Wykonawcy:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
_____________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przedmiotowym zapytaniem oraz przepisami Kodeksu cywilnego oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania 
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub 
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
 
XII. ZAŁĄCZNIKI
1. Formularz ofertowy.
2. Przykładowe pełnomocnictwo
3. Ogólne warunki umowy.
4. Protokół przeprowadzenia wizji lokalnej
 
Dyrektor OSiR
Andrzej Gutkowski
 
 
Specyfikacja:
Liczba odwiedzin: 70868